Guerilla-marketing in farma

Merck, binecunoscutul producator de medicamente, a initiat o campanie oarecum neobisnuita dar binevenita prin precedentul pe care il creaza atat la nivel de executie cat si al tipului de promovare si al mesajului pe care il transmite.

Au imbracat un barbat si o femeie in costume reprezentand o albina si o pasare si i-au trimis pe strazile cu trafic intens din Baltimore (SUA), la metrou si pe faleza pentru a atrage atentia localnicilor asupra unui subiect sensibil si prea putin discutat: infertilitatea.

Cei doi au fost instruiti sa spuna curiosilor intalniti ca sunt unul din opt cupluri care intampina astfel de probleme privind fertilitatea si sa dea trecatorilor pliante ce invita la vizitarea site-ului IncreaseYourChances.org. Site-ul in sine nu face reclama vreunui medicament al Merck dar contine linkuri catre alt site, Fertility LifeLines care promoveaza Gonal-f, medicamentul care le ajuta pe femei sa produca mai multe ovule.

Promovarea produsului, desi importanta, este pusa cel putin in perceptia vizitatorilor, in planul al doilea, IncreaseYouChances.org avand rolul de a demitiza problemele si a-i face pe oameni sa vorbeasca intre ei dar mai ales cu medicii pentru rezolvarea problemelor lor.
 
(P) Vezi lista blogurilor dofollow romanesti, aici.
 

Un răspuns

  1. sa stii ca mie imi place marketing-ul de guerilla. Denota ingeniozitate, implicare si creativitate. Pe termen scurt, poate avea un succes extraordinar.
    Apropos, imi place site-ul tau. O sa il pun la blogroll.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: