Spre un alt nivel

Gigantul serviciilor financiare Deutsche Bank tinteste spre un alt nivel unde spera sa atinga consistenta si exclusivitatea specifica superbrandurilor globale. Drept pentru care, incepand cu aceasta luna, compania elimina cuvintele „Deutsche Bank” din sigla. Iata miscarea:

Scopul este atingerea unui nivel de perceptie din partea clientilor si nu numai similar celorlalte branduri globale dar si accentuarea personalitatii brandului, logo-ului: precizie, pasiune si inteligenta. Stari care in conditiile existentei denumirii companiei in sigla veche nu ieseau in evidenta.

Pe site-ul companiei se gaseste o afirmatie care spune „Brandurile puternice evoca emotii puternice. Astazi clientii cauta personalitate in business-uri asa cum cauta personalitate in oamenii din jur. Noua sigla ii ajuta pe oameni sa decida in cine au incredere, pe cine admira si cu cine aleg sa lucreze”.

Deutsche Bank a fost infiintata in ianuarie 1870 la Berlin, ca banca specializata in comert extern. Intre timp a ajuns cea mai mare banca din Germania si una dintre cele mai importante institutii financiare la nivel mondial, pentru care lucreaza 81.000 de angajati in 76 de tari. Misiunea companiei este „We compete to be the leading global provider of financial solutions for demanding clients creating exceptional value for our shareholders and people„.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: