Toyota in criza

Toyota trece printr-o criza uluitoare. Nu financiara, desi ceea ce veti gasi in randurile de mai jos inseamna si o pierdere baneasca, nu de vanzari, ci de imagine. Calitatea si fiabilitatea, aspectele cu care Toyota a cucerit lumea in cativa zeci de ani, s-au spulberat in ultimele 7 zile.

Producatorul japonez este pus in situatia de a chema inapoi pentru verificari si reparatii aproximativ 2 milioane de vehicule din intreaga Europa, numar inca incert, investigatiile fiind inca in curs pentru determinarea numarului exact, in timp ce in Statele Unite si Canada aceste lucruri se intampla deja. Vinovata este pedala de acceleratie care se poate bloca intr-o pozitie medie in timpul mersului vehiculului.

Descoperirea defectului a avut rezultate imediate: caderea valorii actiunilor Toyota cu 16% in ultimele 7 zile, panica printre conducatorii auto ai vehiculelor acestei marci si necesitatea de a gasi metode de contracarare a caderii de imagine. Toyota pregateste deja mai multe variante de campanii al caror scop este salvarea reputatiei brandului, una dintre ele va fi aleasa si rulata la nivel global imediat ce analizele si investigatiile interne se vor fi incheiat. Situatia este oarecum dramatica pentru ca producatorul, curios, inca nu stie ce modele sunt afectate si nici cate masini din fiecare model drept pentru care managerii Toyota sunt si ei in panica. Vom afla in curand, probabil, noutati privind problemele Toyota si modul in care se vor decide sa le depaseasca.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: