In cautarea eficientei

Ai un magazin online? Fa-ti reclama la radio. Promovarea serviciilor on-line folosind drept canal de comunicare radioul creste numarul vizitatorilor cu aproximativ 50% fata de perioada dinaintea promovarii la radio si este de aproape patru ori mai eficienta decat alte forme de comunicare. Nu e o promisiune, este un studiu facut de agentiile de monitorizare media din Marea Britanie.

Sunt si cateva sugestii de facut, pentru ca o campanie radio sa aiba succesul mentionat mai sus trebuie ca mesajul transmis ascultatorilor sa fie simplu, sa fie legat indubitabil de brand pentru un awareness mai bun si sa directioneze ascultatorii catre o adresa web simpla si evidenta pentru a fi memorata mai usor.

Reclama la radio a adus, conform studiului britanicilor, o medie de 34% dintre vizitatorii totali ai site-urilor, la un cost cu reclama la radio de doar 10% din bugetul total de promovare, facand acest canal de promovare aproape de patru ori mai eficient decat celelalte metode de promovare ale business-ului online. Studiul a fost facut pe un esantion de 1.200 de persoane care au ascultat reclame la radio si 600 de persoane care nu au fost atinse prin acest canal de promovare. Studiul este printre primele care cuantifica influenta mediilor de comunicare offline asupra online-ului.

Iata un exemplu de spot, e drept video, nu audio, pentru un business online. Mesaj simplu si clar ce duce natural catre vanzatorul numarul 1 in piata locala.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: