Petrecerea de 200 de ani

Este vorba nu de o petrecere care a durat 200 de ani, desi poate fi interpretata si asa, ci este vorba de petrecerea aniversarii a 200 de ani de existenta. Ocazie cu care directorul general al Peugeot a anuntat principiile dupa care se va ghida producatorul in viitor: crearea unei imagini mai moderne a brandului, dezvoltarea de vehicule cu emisii scazute de noxe si crearea unor concepte urbane de automobile pentru a veni in intampinarea supra-aglomerarii urbane care va urma.

In plus, strategia de marketing a Peugeot va fi dezvoltata in jurul noului slogan „Miscare si emotie” / „Motion and emotion” si va sublinia promisiunea brandului de a ridica standardele si emotiile sofatului in jurul automobilelor sale iar sigla marcii va fi redesenata.

Primul model care va purta noile insemne va fi Peugeot RCZ Sports Coupe care va fi lansat in luna mai dar campania globala de promovare a noii imagini a brandului va incepe chiar din aceasta luna. Printre altele, campania TV va contine un spot ce va reliefa diverse produse Peugeot create de-a lungul istoriei, de la biciclete pana la masinile actuale. Spotul foarte proaspat, mai jos:

Si pentru ca scriam despre sigla marcii ca va fi redesenata, iata si istoria siglei, ultima figura fiind cea care va reprezenta imaginea marii de acum inainte.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: