Precedentul a fost creat

Vreme de 2 saptamani incepand de astazi retailerul britanic Tesco va derula o campanie de tipul „Cumperi 1, primesti 1 gratis”, sensibila pentru viitorul retailului FMCG. Daca pana acum s-au mai vazut astfel de promotii, chiar si la noi, dar la produse neperisabile si la cumparare imediata, campania Tesco „Buy one, Get one Free Later” cuprinde fructe si legume. Conceptul campaniei spune ca produsul gratis poate fi ridicat de client in aceeasi zi sau intr-una din cele ale saptamanii urmatoare.

Motivatia publica a noului tip de campanie este de a veni in intampinarea clientilor care au apreciat campaniile trecute „Buy One Get One Free” si in plus de a-i ajuta pe clienti sa evite risipa de hrana, contribuind in acest fel si la economiile realizate de gospodariile britanice. Inclin insa sa cred ca aceasta campanie vine si in urma nemultumirilor acelorasi clienti ca nu pot folosi produsele gratuite inainte de expirarea acestora.

Campania va avea o durata initiala de doua saptamani urmand ca la finalul perioadei, in functie de feed-back-ul cumparatorilor, compania sa decida in ce fel continua aceasta actiune. In Romania promotiile de tipul “1+1” la cumparare simultana sunt chiar obisnuite, Marea Britanie ne-a luat-o un pic inainte cu promotiile “cumperi 1 primesti 1 gratis mai tarziu” la produse neperisabile (ex. pampersi) iar acum Tesco intra in zona perisabilelor. Aviz retailerilor din Romania..

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: