That’s unwrong

Ce ziceti daca v-as spune ca aceasta reclama a adus companiei care a realizat-o si difuzat-o mai mult de 1 milion de clienti intr-un an?

Reclama a fost difuzata prima data in februarie 2009 si a rulat pe ecranele televizoarelor pana in octombrie, perioada in care cheltuielile cu advertisingul campaniei (nu doar TV) au totalizat 28 de milioane de dolari. Adica 28 de dolari per client?!

Nici o grija, campania a adus un profit semnificativ operatorului, dat fiind faptul ca marea majoritate a clientilor noi au optat pentru oferta prezentata, comunicatii nelimitate cu 50 de dolari pe luna: apeluri, SMS, MMS, e-mail, Internet.

Mai ciudata a parut la inceput platforma de comunicare, aceea a mesajului “wrong” a ceea ce nu este bine, a ceea ce nu arata bine, in contrast cu ceea ce aduce operatorul, o oferta “unwrong”. Campania a prins insa bine asa incat firma va lansa o noua campanie de promovare peste o luna si ceva pe aceeasi platforma “unwrong” de comunicare.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: