Nu daca, ci cand

Tiger Woods. Cel mai mare golfer din lume. Cel mai de succes sportiv din lume. Dar unul dintre cei mai slabi manageri. Trezit de curand intr-un scandal de infidelitate, a mers din rau in mai rau in administrarea scandalului si imaginii sale. Consecinta? Trei, da, trei sponsori si-au incheiat socotelile cu el in ultima luna, de cand a aparut pe primele pagini ale altor ziare decat cele serioase.

Primii au fost cei de la Accenture, compania de consultanta de business, care au reziliat contractul de colaborare cu Tiger Woods, dupa patru ani si jumatate. A urmat Pepsi care a intrerupt productia si promovarea variantei de bautura energizanta Gatorade branduita Tiger Woods. In cazul lor insa despartirea fusese decisa inainte de iscarea scandalului. Iar joi, acum patru zile, gigantul AT&T printr-un comunicat de presa scurt si sec, fara a prezenta motive.

De partea lui Tiger Woods au ramas, inca dar nu se stie cat timp, Nike, TAG Heuer, Electronic Arts si Procter & Gamble. Dar si o parte din acestia au anuntat ca vor reduce expunerea reclamelor avandu-l in prim plan pe Tiger. Un studiu facut rapid in State in ultimele saptamani arata ca 34% dintre cei chestionati sunt de parere ca sponsorii ar trebui sa intrerupa colaborarile cu sportivul, 37% ca ar trebui sa continue iar restul au fost indecisi.

Exemple de sportivi implicati in scandaluri dar care, contrar lui Tiger Woods, au reusit sa-si pastreze capitalul de imagine sunt multe. Dintre ele, Hagi, Nastase la noi, Michael Phelps in State. Toti au avut probleme personale, au reusit insa sa ramana imaginea unor marci mari dand scandalurilor o nota ironica, minimalista sau de vinovatie acceptata in raport cu imaginea personala.

Un răspuns

  1. Ce face muierea din om:))

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: