Palarie-ntr-un picior, ghici ciuperca ce-i?

Am fost la fiecare din ultimele 4 editii ale Hi-Fi Arena. Bine, de la an la an, parca e mai rau. Mai putini expozanti, mai putina culoare, doar zgomotul e din ce in ce mai tare. In sfarsit, acum trei ani am vazut la unul din expozanti un video-proiector. Ati putea spune, ei si, d-astea sunt multe. Ei bine, nu, asta era unul. Mic, frumos si destept ca de cum l-am vazut am zis ca vreau si eu unul. Mic caci era cat un pumn. Frumos ca ce-i mic e deseori si placut ochiului. Destept caci putea Neghinita de la Hi-Fi Arena sa puna pe perete o imagine cristal.

Am luat o carte de vizita de la expozant, l-am sunat in saptamana urmatoare, n-am mai vazut proiector. Ca nu s-au hotarat daca sa-l importe, ca nu a avut prea mare succes, ca nu pot sa aduca din State unul doar pentru mine, in sfarsit. Am cautat si am gasit vreo doua exemplare similare pe Amazon dar niciunul nu era la fel cu cel pe care-l vazusem aici, pe care-l tinusem in mana la expozitie. Am renuntat la vremea respectiva.

Si iata ce primesc astazi pe mail. De la competitie. Competitia acelui Bumblebee pe care-l vazusem: un Benq Joybee GP1. Este un mini-proiector care tocmai a fost premiat in cadrul prestigiosului eveniment iF Design Award 2010. Iata-l:

2 Răspunsuri

  1. Dar de ce n-ai sunat si la alta concurenta acum 3 ani, de exemplu Romaudiovideo (www.audio.ro) care inca are un Pocket de la Mitsubishi foarte fain pe care nu se jeneaza sa il importe🙂 Nu zic ca nu e fain ce ai gasit si tu, dar mini videoproiectoare sunt garla in ultima vreme, doar sa stii unde sa cauti…

Lasă un răspuns

