Co-branding in vanzarile directe

In articolul din 30 noiembrie „Incepe luna cadourilor” (link aici) scriam ca in acest decembrie 43% dintre romani se asteapta sa primeasca cosmetice sau parfumuri drept cadou de sarbatori. In acelasi timp intentia de cumparare pentru acelasi tip de cadouri era de 48% deci procente cumva apropiate fata de alte categorii de produse.

Acum, cosmetice si parfumuri se pot cumpara din magazine sau de la reprezentanti de vanzari. Cum este cazul Avon ca sa-l dau drept exemplu. Bine, Avon a devenit o industrie fiind acum cea mai mare companie din lume de produse cosmetice in sistemul de vanzari directe si operand in peste 140 de tari de pe toate continentele prin mai bine de 3,5 milioane de reprezentanti care isi ofera serviciile direct la clienti acasa sau la locurile lor de munca.

Acum, ma intreb ca un necunoscator.. data fiind caracteristica produselor Avon de a fi vandute personal si presupun ca pentru uz personal (sa-mi scuzati repetitia), oare aceste produse se ofera cadou? Sau pentru sarbatori sunt preferate cosmeticele si parfumurile cumparate din magazinele traditionale si avand un brand dedicat vanzarii prin magazine..

In continuare o reclama pentru un parfum co-branded Avon si Christian Lacroix, produs semnat de designerul francez dar realizat exclusiv pentru Avon:

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: