Campioni 24h pe zi

Faci un produs. Il lansezi. Piata il accepta, are nevoie de el. Apoi il dezvolti. Consumatorii iti raspund venind tot mai multi. Produsul are succes. Il extinzi. Mai multe tari, mai multe limbi. Ajungi la maturitate. Piata e a ta. Dar trebuie sa te extinzi, e mersul normal al lucrurilor. Iei o alta piata, faci un produs asemanator, iti folosesti brandul. Noul produs e un succes. O piata pe care nu credeai ca o poti accesa e a ta. Esti in ochii tuturor. Te extinzi din nou. Online. Ai brand, ai vizibilitate. Nu e suficient. Te asociezi cu cel mai mare jucator online. Tu creezi continutul, el iti aduce clientii. Esti mare. Esti peste tot. Lumea e a ta. Ai competente. Publicul te respecta. Te extinzi. Nisa dupa nisa. Lumea e a ta.

Ireal? Nu, e doar dezvoltare solida si sanatoasa a business-ului. Modelul prezentat? Eurosport, celebrul canal TV de sport. Pardon, gigantul media. Multimedia. Enumerarea contine Eurosport (mai 1989), Eurosport.com (1999), Eurosport News (2000), Eurosport Mobile (2003), Eurosport 2 (2005), Eurosport Asia/Pacific (2006), Eurosport Events (2007), Eurosport HD (2008) – fiecare reprezentand un business in sine. Si fiecare dintre ele este un business mare.

Cel mai mic ecran, al telefonului mobil, este un loc tocmai bun pentru streaming LIVE al competitiilor si al stirilor, prin WAP sau browser. Eurosport news e un canal dedicat stirilor sportive prezentate 24 de ore pe zi, de asemenea e disponibil online si pe mobil. Eurosport Events este promotorul multora din intrecerile pe care le vedeti la TV printre care FIA World Touring Car Championship, Intercontinental Rally Challenge, World Series of Snooker, FIA Karting Championship, Global Champions Tour – competitie ecvestra. Eurosport.com inseamna 60.000 stiri anual, 60 de stiri flash in fiecare ora, 50.000 de filme disponibile in arhiva media.

Bijuteriile coroanei sunt insa cele trei canale cu transmisiuni sportive, Eurosport, Eurosport 2 si ultimul venit dar cel mai atragator, Eurosport HD. 20 de ani de crestere solida au facut din Eurosport cel mai cautat loc de informare sportiva si destindere printre oamenii din toata lumea, plasandu-l peste concurentul lor american ESPN.

Si pentru ca un asemenea gigant are nevoie de o forta de munca uriasa, exista si „Eurosport Masters in multimedia sports journalism”. Gradinita de comentatori sportivi.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: