Subaru este diferita

Exista multe si diferite argumente in alegerea unei masini. Iar faptul ca Subaru este diferita ar putea fi cel mai bun argument. Pentru ca, cu cat stii mai multe despre Subaru, cu atat esti mai tentat sa te intrebi „De ce nu sunt construite asa toate masinile?”. La volanul unui Subaru traiesti o senzatie absolut unica, de incredere in masina si, pe masura ce ii descoperi calitatile iti ofera un sentiment unic de incantare. Am trait aceste senzatii cand, intalnindu-mi un prieten, am acceptat sa-mi arate masina pe care tocmai si-o cumparase: un Subaru Impreza WRX STI. Nu mai completez decat faptul ca eram in Sinaia deci am trait experienta Subaru pe asfalt, serpentine, macadam si drum forestier.

Astazi am mers intr-un showroom al marcii asa incat iata opinii despre Subaru in general, nu doar despre Impreza. De altfel preferata mea a ramas modelul Outback, o combinatie intre masina sportiva, de familie si business. Ce iese in evidenta la masinile Subaru nu este sistemul de navigatie High Resolution cu DVD, nici sunetul premium cu „n” difuzoare si SRS Circle Surround, sau mufa pentru iPod. Acestea se gasesc si la alte marci. Sub capota se gasesc doua minuni ale tehnicii: sistemul Symmetrical AWD si Subaru Boxer.

Symmetrical AWD (All Wheel Drive) consta in dispunerea simetrica si in linie dreapta a motorului si transmisiei. Puterea lui se transmite catre rori mai simplu si mai direct, creand un echilibru aproape natural si o senzatie de control absolut asupra manevrabilitatii. Iar motorul Subaru Boxer are pistoanele dispuse orizontal si la 180 de grade unul fata de altul, pe ambele laturi ale masinii, realizand un profil mai coborat si mai plat in comparatie cu alte tipuri de motoare. Rezulta un centru de greutate mai coborat, un echilibru mai bun si o stabilitate mai mare la abordarea virajelor. In plus miscarile pistoanelor opuse se contrabalanseaza, contribuind la reducerea vibratiilor.

Dincolo de acestea, celelalte dotari par niste gadgeturi: frana de mana electronica, oglinzi de parasolar iluminate, compartiment de depozitare in plafon sau ventilatie separata pentru zona din spate a masinii. Va recomand asadar ca in limita timpului disponibil sa mergeti sa vedeti masinile sau de ce nu, sa faceti un drive-test, chiar si pentru placerea de a conduce un Subaru.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: