Reclama de produs sau marketing viral?

Toshiba a creat o reclama ce intra mai mult in zona de marketing viral decat in cea de reclama traditionala. Desi filmul are aceeasi lungime cu o reclama clasica de lansare de campanie sau de brand, un minut, te incita caci incepe cu imagini pe care nu te-ai astepta sa le vezi, te atrage sa vezi ce se intampla, te incanta cand imaginile arata lucruri pe care muritorii nu le vor vedea pe viu vreodata pentru ca, in timp ce se deruleaza secundele de promovare a produsului la sfarsitul reclamei, sa ai deja in minte ideea de a-l vedea inca o data sau de a-l da mai departe.

Ajungem in felul acesta la marketingul viral care prin definitie este o tehnica de marketing ce foloseste retele sociale existente pentru replicarea mesajului si pentru a creste brand awareness-ul produsului sau marcii vizate dar si pentru a atinge alte obiective strategice (de exemplu vanzari). Marketingul viral ia forme diverse printre care clipuri video, jocuri interactive in timpul navigarii pe Internet, jocuri publicitare, carti electronice, software branduit, imagini si chiar text.


Scaunul a ajuns la altitudinea de 30.256 metri.

Un răspuns

  1. experimentul asta chiar a fost facut, dar nu cu un scaun. a fost facut cu o bucata de material asemanatoare cu cele care capteaza energia solara pentru a verifica daca se poate capta simtitor o energie solara mai mare la o altitudine de peste 10.000 de metri. experimentul a fost un succes.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: