Bud. True.

Stella Artois a cumparat Bud. Sau mai corect spus, compania belgiana InBev NV, producator printre altele a marcii de bere Stella Artois, a cumparat producatorul american de bere Anheuser-Busch Cos Inc, in al carui portofoliu troneaza marca Bud, prin cea mai mare tranzactie cash din istorie: 52 de miliarde de dolari. Noua companie va produce un sfert din berea lumii.

Dar cui ii pasa? Aici vorbim de marci. Chiar daca Bud nu e foarte populara in Romania, reclamele ei sunt cu siguranta, printre internauti. Pentru ca isteria „wassup” generata de clipurile video a depasit asteptarile cu foarte mult iar granitele s-au topit. Mai multe dupa prima reclama.

Ce nu stie toata lumea e ca cei cinci actori sunt prieteni in viata de zi cu zi. Realism deci cat cuprinde.

..chillin’, watching a game, having a Bud.. True. A treia reclama sparge barierele culturale si atrage publicul asiatic prin hazul provocat de asemanarea dintre wassup-ul deja consacrat si condimentul wassabe. Din fericire producatorul a stiut cum sa impuna o limita asa incat asiaticii sa nu se simta jigniti, batand realmente cu pumnul in masa. Detalii..

De la extaz la disperare e doar un pas, mai ales cand iti tradezi prietenii..

.. pentru ca in final, pentru a-si arata dominatia, atat a berii cat si a advertisingului, producatorii duc wassapul si mai departe. Enjoy it!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: