Kinder – pentru cei mici sau pentru cei mari?

Produsele din gama Kinder sunt un exemplu excelent de marketing diferentiat. Acesta se intalneste cand producatorul identifica cu succes consumatorii produselor sale, ii imparte in segmente distincte si ii adreseaza prin mixuri de marketing diferite asa incat sa-i acopere pe toti si intr-o maniera cat mai eficienta.

De regula companiile pornesc pe un drum logic, in cazul Kinder cel reprezentat de pozitionarea pe segmentul de consumatori copii si timp de ani, chiar decenii, il batatoresc bine de tot. Vine o vreme insa cand firma sau in cazul nostru brandul se confrunta cu o scadere a vanzarilor si atractivitatii. Salvarea de la esec vine din modificarea produsului si/sau din extinderea pietei careia i se adreseaza produsul.

Pentru Kinder compania-mama a fost suficient de curajoasa in a-si extinde piata tinta in asa fel incat oferta sa de produse Kinder sa ii atraga si pe adulti, obtinand unul dintre cele mai mari succese in privinta crearii unei noi categorii de consumatori. Rezultatul se regaseste intr-o gama separata de produse la fel de delicioase si apetisante, de vazut si clipul urmator:

Un răspuns

  1. kinder e pentru toata lumea😛
    dar mie personal [nu pot sa`ti explic pentru ca nici in capul meu nu e foarte clar] mi se pare scarboasa reclama asta :))
    da kinder e yumm, dar cand o vad pe aia plina de ciocolata la gura, si aia tunsa cu ciobul asa un pic si machiata aiurea, si toate detaliile …. parca nu`mi prea vine sa`mi mai iau kinder :))
    depinde de fiecare acum, normal … eu mi`am exprimat parerea de cetatean cinstit😀

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: