Philips, gurul electronicelor

Philips si-a inceput activitatea in Romania in jurului anului 1925 iar doi ani mai tarziu, Philips a deschis in Bucuresti prima fabrica de echipamente radio. Dupa o intrerupere a activitatii, Philips s-a intors pe piata romaneasca in anul 1992 pentru ca astazi, diviziile de aparatura electronica, electrocasnica si de ingrijire personala, aparatura medicala si produse de iluminat sunt reprezentate in mod direct in Romania.

Romania joaca unul dintre cele mai importante roluri in regiunea de sud-est a Europei pentru Philips in ceea ce priveste recunoasterea marcii, nivelul de recunoastere a brandului Philips fiind mai mare in Romania decat in celelalte state din zona. In Romania, produsele vedeta sunt, in randul produselor de ingrijire personala aparatul de ras electric Philipshave cu o cota de piata de 78%, in zona produselor electronice sistemele Home Cinema iar in cadrul diviziei de aparatura medicala sistemul de radiografie „Bucky Diagnost Floor”, echipament preferat in clinicile private din Romania. Totodata divizia produselor de iluminat este lider de piata in Romania.

De-a lungul timpului, Philips a inventat becul cu incandescenta, aparatul de barbierit electric, gramofonul, caseta audio, discul compact si DVD Recorderul, de asemenea avand o contributie esentiala la dezvoltarea radioului si televiziunii. Printre lucrurile cu care se lauda compania se numara faptul ca Philips ilumineaza 65% din aeroporturile internationale importante, 30% din spitale, 35% din autoturisme si 55% din stadioanele importante de fotbal, de asemenea turnul Eiffel, Sydney Opera House, Big Ben si Shanghai Hongqiao Square.

Desi compania a fost fondata in 1891, logoul companiei a aratat consistenta incepand cu 1930 cand au aparut cele 4 stele flancand 3 valuri, toate grupate intr-un cerc. Pana la mijlocul anilor 90, toate campaniile de promovare au fost efectuate la nivel de produs, particularizate la fiecare tara. In 1995 Philips a decis modificarea strategiei in sensul definirii unor campanii globale care sa dea companiei o reprezentare unitara a imaginii la nivel mondial. La acel moment a aparut sloganul „Let’s make things better” cu scopul de a consolida noua strategie.

philips_logo_history

Din septembrie 2004, noul logo si noul slogan „Sense and Simplicity” cuprind angajamentul companiei de a intelege nevoile cumparatorilor pentru a le oferi in schimb solutii inovatoare, usor de asimilat si utilizat in produse atragatoare. Tot din 2005 Philips promoveaza tehnologiile inovatoare in actiuni denumite „Simplicity Event” in mereu alte orase ale lumii, caravana plecand din Paris si trecand prin Amsterdam, New York, Londra, Hong Kong, Sao Paulo si Moscova.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: