Laptopuri pentru toata lumea..

Ieri am intrat intr-un magazin IT in cautarea unui cablu USB. Dupa culegerea lui din raftul de accesorii m-am oprit la raftul de laptopuri de unde am luat un pliant de prezentare a noii familii de laptopuri de la Apple.

Ce scrie la Design? Carcasa unibody. Cioplite dintr-un singur bloc solid de aluminiu, noile modele MacBook sunt subtiri, usoare, rezistente si extrem de atragatoare.

Mi-am adus aminte de ce am vazut intr-o fabrica de laptopuri in China. Baietii cu ochii oblici finisau carcasa de metal, cea care se gaseste sub carcasa de plastic, cu.. ciocanul. Cu lovituri tintite.. ochiometric.

Revenind in lumea noastra, au scris in ziare ca abia anul viitor Romania va avea macar un calculator in jumatate din gospodarii. Actualmente suntem la 47%. Anul viitor vom fi la 50% si in 2018 la 65%. In conditiile in care cateva tari din Europa au astazi mult peste cei 65% ai nostri din 2018. Performerele sunt Danemarca (88% din gospodarii), Olanda (87%), Norvegia (85%) si Elvetia (79%).

In final filmul furtului de 31 de secunde din magazinul Apple din Marlton, New Jersey, SUA, soldat cu 23 MacBook Pro, 14 iPhone-uri si 9 iPod-uri.

Un răspuns

  1. eu unul n-am inteles legatura dintre chestiile prezentate, le-ai pus la un loc asa, doar ca aveau subiectul comun „Apple” ..🙂

Lasă un răspuns

